Introducere

Încă de la începerea pandemiei în Martie 2020, echipa noastră s-a dedicat scopului identificării normelor de procedura internă pentru continuarea activității în condiții de siguranță. Am avut că baza de pornire legislația în vigoare și am reanalizat planul nostru de standarde în alimentația publică – HACCP – cu specialiști în domeniu.Procedurile implementate sunt subiectul constant al actualizarii in functie de legislatie.
Principalele actiuni pe care le-am implementat și care sunt descrise în capitolele următoare sunt:

Igiena riguroasă a personalului:

• Instruirea personalului de către specialiști, la implementarea noului HACCP
• echipamente de protecție (mănuși, măști, botosei,bonete, halate de unică folosință) disponibile în toate arealele restaurantului
• soluții de dezinfectare (avizate de MS)
• teste săptămânale
• monitorizarea temperaturii și a stării de sănătate a personalului la sosirea la lucru
• suport în înscrierea personalului pe platforma de vaccinare

Igiena riguroasă a spațiilor:
• aparate de dezinfecție a spațiilor cu lămpi UV de putere mare care se folosesc zilnic în bucătărie și spațiile interioare ale restaurantului.
• soluții de dezinfectare suprafețe avizate de MS
• mărirea frecvenței programelor de curățenie a tuturor spațiilor zilnic
• preșuri/ tăvițe cu soluții dezinfectante la intrarea în restaurant
• dezinsectii cu firme specializate, organizate în fiecare luna
• locuri marcate pt dozatoare de soluții de dezinfecție, mănuși și măști în toate arealele restaurantului (și dotarea cu pubele cu capac)

Măsuri pentru organizarea spațiului de servire a mesei:

• Mesele sunt organizate la distanță de 2 m – astfel pe terasă avem disponibile în condițiile actuale de distanțare fizică 15 mese (de 2, 4 sau maxim 6 persoane) pe o suprafață de cca 250 mp.
• Meniul este disponibil atît în format QR code cît și tabletă electronică care se dezinfectează după fiecare utilizare
• Dozatoare cu soluții dezinfectante sunt amplasate la intrarea pe terasă, pe mese cît și în toate grupurile sanitare
• După fiecare client, personalul dezinfectează instrumentarul și suprafețele de lucru, își spală și să își dezinfecteze mâinile, își schimbă mănușile. Se dizinfecteaza masă/ scaunele/ tabletă/ oliviere și orice alte materiale de pe masă care au venit în contact cu clienții precedenți. De asemenea se dezinfectează tot instrumentarul folosit la servirea mesei.

 

Parcurgem vremuri dificile dar împreună credem că le vom depăși, așadar orice idei sunt binevenite și va rugăm să le transmiteți la adresa sabres@sabres.ro