Codul de conduita pentru clienti

• Nu se va permite accesul clientilor care prezinta simptome de infecţie respiratorie.
• Rugam clientii sa ne informeze daca nu pot onora rezervarea sau daca se modifica ora de sosire.
• Putem sa confirmam rezervarea pentru 15 min. In caz contrar, masa va fi oferita altor clienti.
• Clientii sunt rugati la sosire sa poarte masca de protectie care sa acopere gura si nasul
• Daca e necesar ca clientii sa astepte pentru masa, acestia sunt rugati sa astepte la intrarea in restaurant respectind distanta de 1.5 m.
• La sosire, se va lua temperatura si se va completa declaratia pe proprie raspundere (toate datele clientilor sunt confidentiale in conformitate cu politica de GDPR)
• Rugam clientii sa-si dezinfecteze mainile dupa sosire (cu apa si sapun sau dezinfectantii disponibili pe mese in restaurant)
• Pentru a putea pastra distanta fizica si pentru a evita aglomerarile la grupurile sanitare, clientii sunt rugati sa astepte la masa pina la eliberarea acestora.
• Rugam clientii ca in masura in care e posibil, sa plaseze intreaga comanda la inceput si sa-si pastreze masca de protectie pina la servirea bauturilor
• Ca metoda de plata recomandam utilizarea cardurilor sau in cazul in care plata este efectuata numerar, rugam clientii sa evite schimbul de bancnote
• Restaurantul nostru are la dispozitie meniuri electronice care sunt dezinfectate dupa fiecare utilizare sau ca alternativa se poate consulta meniul in format QR code.